טיפול ושימור גינות

גינה מטופחת לבד לבד!

גם בגינה הכי שמורה והכי מטופחת שיש, עלולים לצוץ תקלות. כשזה קורה, חשים חסרי אונים עקב חוסר הידע והמקצועיות. חברת אנדינט מרגיעה ומסבירה כי אפשר בהחלט להתגבר לבד על התקלות ולשמור על גינה נאה באופן עצמאי.

איך עושים את זה? במאמר שלפנינו.

טיפול ושימור גינות

אין זה סוד כי גינה דורשת טיפול ושימור גינות קבוע, ובלעדי זה היא תהיה מוזנחת ובסופו של דבר תהרס לחלוטין. הבעיה היא שלא תמיד אנחנו יכולים לקרוא לאיש מקצוע, לפעמים הוא לא זמין או שאין לנו את המזומנים לשלם על כך. היינו רוצים, אם אפשר לטפל לבד בגינה שלנו ולפתור את הבעיות ברגע שהם צצו, לבד.

מעכשיו, אפשר!

עשה זאת בעצמך

חברת אנדינט המעניקה פתרונות למגוון סוגי בעיות בשיטה של עשה זאת בעצמך, מסבירה כי גם בגינה הביתית ניתן לטפל לבד בלי שום ידע מקצועי מוקדם ובלי ציוד מיוחד. בעזרת הדרכה שאנחנו מעניקים תוכלו לבצע את הפעולות צעד אחרי צעד ולראות הצלחה.

טיפים מוצלחים של טיפול ושימור גינות:

* צנרת קרועה – צנרת היא דבר רגיש, ולעיתים קרובות מתרחשת בה תקלה. זה יכול להיות רק סדק דק שנוצר בה ולפעמים חור ממש. מן הסתם תצטרכו להחליף את הצנור אך לשם כך לגלות את מקום החור. מה עושים? דבר ראשון סוגרים את הברז הראשי! חבל לתת למים הזורמים להתבזבז בלי הפרעה. מה גם שנזילה של מים רבים כל כך גורמים לנזק אדיר לגינה ולצמחים חוץ מההוצאה הכספית. אחר כך תוכלו בנחת לבדוק את מקור התקלה ואולי אפילו להחליף לבד.

* עשבים שוטים – זה מפריע לגינה ומכער לגמרי את הנוף. במקום לנכש אותם שוב ושוב ולהתרגז כל פעם מחדש, מה דעתכם לשתול שם משהו אחר? אחרי שתסלקו את העשבים השוטים, שתלו שם צמחים חביבים להנאתם המרובה.

* מזיקים – הם המכרסמים השונים שכל כך מזיקים לגינה שלנו. אחרי שעובדים קשה ומצפים לצמיחה רעננה, מגלים כי זוחלים למיניהם ומכרסמים עשו שמות בגינה. כמה מאכזב! כדי למנוע את התופעה, ישנם מספר פתרונות: אם אלו מזיקים גדולים מאד אפשר פשוט לסלק אותם משם… חרקים קטנים מסלקים בעזרת הדברה וריסוס, ופתרון נוסף הוא להביא חיה טורפת שאוכלת את המכרסמים לתועלת כולם.

* ביקורת – ניהול גינה באמצעות תוכנת מחשב, זה דבר נפלא אבל אסור לשכוח כי הכח האנושי חזק יותר מכל. יש לבדוק את מצב הגינה מדי פעם באופן ממשי ולוודא כי הכל מתנהל כשורה.

רוצים לקבל מידע נוסף על טיפול ושימור גינות? כנסו עכשיו לאתר שלנו… ונציע לכם עוד…

עוד משהו שיעניין אותך:
הרבלייף – אורח חיים בריא
הרבלייף
הרבלייף בטוויטר, הרבלייף – תזונה נכונה, הרבלייף בפייסבוק

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *