איך לבנות אקווריום?

המוצרים שצריך לבנות אקווריום:
• 2 חפיסות של סיליקון
• אקדח סיליקון מתאים
• נייר דבק אטום – איזולירבנד
• נייר זכוכית
• מיישר זוית ממתכת
• חותך זכוכית
• זכוכיות לבנייה, גדלים מומלצים: 100X3*60
100*50
50X2*60
שלב ראשון: חיתוך הזכוכית
לוקחים את חותך הזכוכית ובעזרת מיישר הזוית מחליטים על המיקום לחיתוך. אפשר לתרגל את זה על זכוכית ישנה לפני שחותכים את הזכוכית האמיתית שתשמש לבניית האקווריום.

ברגע שחותכים את הזכוכית בעזרת החותך, מעבירים את המיקום של החיתוך לפס ישר של שולחן העבודה, מפעילים קצת לחץ על המיקום של החתך עם הידיים והזכוכית נחתכת. זהירות מהחלק שנחתך הוא מאוד חד ועלול לגרום לחתך עמוק בידיים שלכם. בכדי ליצור מרקם חלק פשוט מלטשים את הזכוכית בה נעשה שימוש זעזרת נייר הזכוכית בעדינות.

שלב שני -הכנת הבסיס
מניחים את החלק התחתון של האקווריום על שולחן העבודה. הוא זה שבעצם יקבע את גודל האקווריום שתלוי כמובן במיקום שבו אתם רוצים להניח אותו. נקו את הבסיס בעזרת אציטון ומגבת. זה ימנע כתמים של אצבעות ושל סיליקון בהמשך העבודה. את כל השכבות הנוספות של האקווריום, כלומר החלק האחורי והקדמי יהיו בדיוק כמו התחתית מבחינת הגודל. הצדדים באים מבפנים ויחברו בין החלק הפנימי לחלק החיצוני של האקווריום.

מכיון שהחתיכות הגדולות של הזכוכית יושבות על הבסיס של האקווריום, הצדדים יושבים בתוך האקווריום ולכן החלקים הצדדיים לא חייבים להיות באותו גודל של הבסיס. אם עושים שימוש בזכוכית של שישה מילמיטרים, יש להוריד שישה מילמטרים מכל צד.

מניחים 3 חתיכות של איזולירבנד מתחת לזכוכית. בשלב הבא מניחים שחבה של סיליקון על כל הקצוות של האקווריום.

שלב שלישי: הנחת הזכוכיות
תוך כדי שבודקים בעזר הזווית שאתם נמצאים בתשעים מעלות, מדביקים את הזכוכית עם האיזולירבנד. את השלב הזה כדאי לעשות עם עוד מישהו שבודק שהזוית אכן ישרה. בוחרים צד ראשון ומורחים פס סיליקון על אותו צד. מניחים את הזכוכית על החתיכות שכבר השבקנו ולוחצים בעדינות. בשלב הבא, שוב אחרי שבדקנו שיש תשעים מעלות, מדביקים את החתיכה הקדמית תוך כדי שהחלק הצדדי נמצא בפנים. עוברים לצד השני ובודקים שוב שהכל בתשעים מעלות. מוסיפים שכבת סיליקון ומחכים לייבוש. אחרי יומיים, מלאו את האקווריום במים.

מרחבי הרשת:
סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות אינטרנט סיבים אופטיים yes+FIBER מבית yes

Bookmark the permalink.

Comments are closed.