איך לבנות כסא חוץ יפה?

מה יותר כייף ומרגיע מלצאת החוצה למרפסת או לגינה בסוף יום עמוס וגדוש במשימות?. במאמר הבא נסביר לכם, שלב אחר שלב כיצד לבנות כסא חוץ יפה ונוח.

לעצים עצמם תוכלו להיעזר במסור מקצועי, או לרכוש את העצים מחנות עצים, מה שיחסוך לכם הרבה זמן והתעסקות. אתם זקוקים ל-9 יחידות למושב הכסא ולאורך שלו, 3 יחידות לרוחב הכסא, 4 יחידות לרגליים ועוד 2 יחידות בכדי לתמוך במושב.

ניתן להיעזר במחליק עצים כדי שלא יהיו חתיכות על העץ, אבל בהחלט ניתן לרכוש את העצים מוכנים לעבודה.

לוקחים את 4 החלקים המיועדים לרגליים ומבצעים 2 חריצים בשני קצוות העץ בעזרת מסור חשמלי אותו ניתן להשכיר, אך אם אתם אוהבים לעשות דברים בעצמכם, בהחלט כדאי שיהיה לכם אחד כזה בבית. ניתן לעשות זאת גם בצורה ידנית, ממש כמו שהבחור עושה בסרטון. המטרה היא ליצור בכל חתיכה של עץ מאין ריבוע קטן בקצה שלו ולוודא שיש התאמה עם החלקים הקטנים יותר של העץ.

מכינים ארבעה ברגים וקודחים בעזרת מקדחה מיוחדת לשימוש בעץ 3.8 סנטימטרים. בכל ידית צריכים להיכנס ארבע ברגים, כלומר, יש לייצר ארבעה חורים בכל ידית. בעזרת ריבועי עץ, מהדקים את הידיות לשני החלקים של הכסא שחוברו מקודם. שוב מורחים דבק ובודקים בעזרת סרגל שהכל מיושר. מחברים את הידיות לחלק האחורי של הכסא. בעזרת גליל עץ קטן, דואגים שכל החלקים מחוברים אחד לשני ומלטשים ליצירת מרקם חלק.

בשלב הזה מחברים את החלקים הראשונים שנחתכו בהתחלה במטרה להסתיר את כל החיבורים של הכסא, בכדי שניצור רהיט שהוא אסתטי ונקי מבחינת הגימור שלו.

מדביקים חלק נוסף לחלק האחורי של הכסא ומשלימים אלת העצים הנוספים במרווחים שווים. בעזרת שישה ברגים קטנים וארוכים מבצעים חיזוק לחלק התחתון של הכסא כדי שכל החלקים יהיו יציבים ולא יזוזו. מלטשים את הכסא, מורחים בשכבת לקה המיועדת לעץ ומחכים לייבוש. לאחר מכן, רק אם רוצים ניתן לצבוע את הכסא עם צבא מיוחד לעץ.

כעת מניחים דבק מיוחד על קצוות העצים שמיועדים לידיות של הכסא מה שיאפשר לשמור על הכסא חזק ויציב לאורך שנים. מהדקים כל יחידה אחת לשניה ומחכים לייבוש. מהדקים בעזרת זרועות מיוחדות

מרחבי הרשת:
סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות אינטרנט סיבים אופטיים yes+FIBER מבית yes

Bookmark the permalink.

Comments are closed.