איך להעביר תמונה לעץ?

עץ נחשב לאחד מחומרי הגלם המופלאים שאפשר לעבוד איתם וליצור מגוון רחב של אביזרים וחפצי אמנות לבית ולמשרד. אז איך אפשר להעביר תמונה לעץ?.

אז מה צריך בשביל להעביר תמונה לעץ?
בשלב הראשון אתם צריכים כמובן לבחור תמונה מתאימה, אותה אתם רוצים להעביר לאלמנט העץ. חשוב לבחור בעץ חלק ככל הניתן.

לפני שתבצעו את תהליך המעבר של התמונה לעץ עצמו, יש לחתוך את התמונה בצורה ישרה מכל הצדדים. במידה ויש מסגרת לבנה לתמונה, חשוב לחתוך אותה, כי היא לא תופיע על העץ. כדי שהמעבר לעץ יהיה חלק, אתם חייבים לבחור בתמונה המודפסת באמצעות מדפסת לייזר.

בשלב הבא יש להיעזר במדיום ג‘ל ומברשת מתאימה (ניתן לקנות בחנויות יצירה או חנויות של עשה זאת בעצמך). מעבירים את החומר על התמונה בנדיבות עד לקבלת שכבה עבה על גבי התמונה.

לאחר מכן לוקחים את התמונה בזהירות ומניחים אותה על העץ כאשר השכבה הרטובה מונחת כלפי מטה. מהדקים בעדינות וכדי למנוע בועות, לוקחים כרטיס מגנטי ישן ופשוט מעבירים על גבי התמונה כדי ליצור שכבה חלקה וכך גם נפטרים מכל השאריות של החומר. הגענו לשלב הקריטי והוא שלב ההמתנה. חשוב להמתין לפחות 12 שעות עד שמוציאים את התמונה מהעץ עצמו, אחרת התמונה לא מתייבשת כמו שצריך וכל העבודה הייתה לשוא.

אחרי 12 שעות, כשהתמונה יבשה לגמרי, לוקחים מגבת לחה, מניחים על התמונה ולוחצים מעט על המגבת בעדינות. ממתינים כ-15 דקות.
בעזרת המגבת מתחילים לקלף את החלק הלבן של התמונה, אבל בזהירות כדי לא לקלף את התמונה שכבר עברה לעץ.

חשוב לקלף בתנועות עדינות ובזהירות. לאחר מכן מעבירים שכבה נוספת של החומר על התמונה מקצה לקצה ומחכים עד שהחומר מתייבש לגמרי.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.