בית חכם – במה הוא מועיל?

וודאי כבר נתקלתם במושג בית חכם אך לא הבנתם עד הסוף מה זה אומר. המטרה העיקרית בבניית בית שכזה הינה לאפשר לבני הבית לשלוט במגוון התהליכים והפעולות אותם אנו מבצעים בחיי היומיום בצורה פשוטה, נוחה ויעילה. מגורים בבית חכם מאפשרים לנו לשלוט במערכות השונות המותקנות בבית החל ממערכת המיזוג, דרך מערכת ההסקה והקירור, מערכת התאורה ומגוון המכשירים החשמליים בביתנו. אז מה היתרונות של בית חכם?

  1. חיסכון אדירה באנרגיה – ברגע שאנו שולטים במערכות השונות ובמכשירים החשמליים אנו יכולים למנוע מצב שבו נשאר אור פתוח בחדר הארונות או השירותים שכן בבית חכם האורות נכבים או נדלקים בהתאם לנוכחות שלנו בחלל. יחד עם זאת אנו שולטים במערכת ההסקה והקירור, כך מחליטים מתי, כמה ובאיזו עוצמה החלל מתחמם או מתקרר.
  2. עדכונים שוטפים – אנו יכולים לקבל עדכונים על בסיס שוטף מעל המערכות כמו למשל מערכות גילוי אש, מצלמות במעגל סגור, אזעקה ועוד. ניתן לשלוט בכל המערכות בין אם באמצעות הסמארטפון אישי, הטאבלט, שלטים מובנים מיוחדים או המחשב.
  3. נוחות מושלמת – הכל נעשה בלחיצת כפתור כך שאם למשל אתם מארחים אורחים שבאו מחו״ל תוכלו לדאוג שהבית יהיה חם בזמן שאתם בכלל נמצאים בעבודה. בית חכם חוסך לנו זמן, אנרגיה, טרחה ומאפשר לנו לדאוג לכל דבר מרחוק וממש בקלות.
  4. עיצוב ודקורציה – בית חכם מעוצב באופן נקי ומודרני כך שאם עד עתה התרגלתם לגור בבית עם אינספור מתגים, חוטים ומפסקים, לא עוד. תוכלו להנות ממפסקים נוחים הממוקמים בדיוק במקום הנכון להם ולהנות מחללים יפים, אסתטיים ונקיים.

עם בית חכם אתם:

שולטים מרחוק במגנון התריסים החשמליים

יכולים לתכנן את פעולות הבית לפי שעון השבת

שולטים במערכת מיזוג האוויר, האזעקה, הטלוויזיה, הדוד החשמלי ועוד….

אין יותר צורך לרוץ אחרי כולם ולוודא שהאורות סגורים או לזרוק לאוויר ססמאות כמו ״אני לא עובד בחברת חשמל״, מעכשיו אתם שולטים במה שקורה. בנוסף, כעת כשאתם חוזרים מחתונה שהסתיימה ב-3 בבוקר, לא תצטרכו לחכות למים החמים אלא פשוט לכוון את הדוד לשעה שבה אתם מעוניינים שהדוד יפעל.

 

 

עוד משהו שיעניין אותך:
שי פניני – עורך דין מסחרי

משרד עורכי דין שי פניני

אינטרנט ביתי

סדרות

Bookmark the permalink.

Comments are closed.