אספקה טכנית לבעלי גינות שמתחזקים את הגינה בעצמם

במאמר זה נעניק טיפ חשוב מאד לגולשי אתר HANDYNET אשר מתפחים ומתחזקים את הגינה שלהם לבדם. בזכות הטיפ שאנו עומדים לספק לכם תוכלו לחסוך מאות שקלים מידי חודש ועד כמה אלפים מידי שנה בהוצאות הגינה שלכם, איך? התשובה מגיעה ממש עוד מעט, המשיכו לקרוא…

מטפחים את הגינה לבד אך עדיין מוציאים הרבה כסף על חומרים?

כל מי שאי פעם ניהל מלאי של חנות כזו או אחרת יודע כי המחירים שהספק נותן תלויים בכמה פרמטרים והם: בלעדיות על מוצר כלשהו, כמות גדולה של הזמנות פר חודש או שנה ועבודה במזומן. ספקים אוהבים להרגיש בטוחים וכאשר אתם רוכשים מהם בקביעות ובהסכם בלעדיות הם יוכלו להתחייב לכם למחירים נמוכים יותר ובוודאי כשאתם רוכשים בכמויות גדולות.

הטיפ שלנו אליכם בעלי הגינות שרוכשים ציוד לטיפוח הגינה כגון: דשנים, כלי גיזום, צינורות השקייה, ממטרות, מחשבי השקייה, חומרי הדברה שונים כנגד מזיקים, מזמרות לגיזום, סולמות לטיפוס על עצים וכ"ו…. קנו במרוכז דרך חברה המספקת אספקה טכנית, תתמקחו על אחוז ההנחה שלכם וגם תחסכו את הנסיעה בכל פעם שאתם צריכים משהו וגם את פער התיווך שהחנויות גובות.

חברות המספקות שירותי אספקה טכנית ניתן למצוא בכתובת הבאה: http://www.b144.co.il/%D7%90%D7%A1%D7%A4%D7%A7%D7%94-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA/

מלבד החיסכון בכסף גם תמצאו את הנוחות שבשירות של אספקה טכנית

הרי היום כל פעם שאתם צריכים חומר הדברה, כלי עבודה או כל דבר אחר שקשור לתחזוק הגינה שלכם אתם צריכים ללכת בעצמכם לחנות הכלבו טכנית שקרובה לבתיכם ולמצוא שם את המוצר ולרכוש אותו. שירות אספקה טכנית מגיע עם שליח עד לפתח בתיכם ומשאיר את החומרים, הכלים והציוד בחצר, מה שחוסך מכם את ההגעה לחנות בעצמכם.

Comments are closed.