הרחקת יונים ממחסנים

היונים אוהבות את סביבת האדם. בזכות המבנים שאנו בונים הן יכולות למצוא מקומות מסתור ומקומות קינון. כמו כן, רבים מבני האדם נוהגים להאכיל את היונים ואף אומרים שזה מרגיע אותם להתבונן ביונים מלקטות את האוכל. וגם אם לא מתבצעת האכלת יונים, בסביבתם של בני האדם הם תמיד ימצאו שאריות של מזון ללקט. וכאשר יש אוכל ומוקמות מסתור מגיעות היונים ומתחילות להתרבות ולהקים מושבה. וכאשר יש מושבת יונים, כמויות הלשלשות יוצרות מטרד רב. הן מלכלכות, גורמות נזק והן מקור לטפילים ומחלות מסוכנות. לכן ברור שאין מקום ליונים בסביבות האדם ויש צורך למצוא פיתרון לכך שהן יעזבו את המקום ולא ירצו לחזור יותר לעולם.

 

חיבתן של יונים ומחסנים

היונים אוהבות במיוחד מחסנים. במקרים רבים מחסנים עשויים ממבני אזכורית או חומרים דומים והם אינם אטומים לחלוטין, דבר המאפשר ליונים להיכנס. בתוך המחסנים היונים יכולות למצאו מחסה ממזג האוויר וכל סכנה אחרת. המחסן שלכם הוא ממש בית מלון עבור היונים. אך היונים מלכלכות מאוד את כל הסביבה. אם יש לכם מחסן הן עלולות לגרום למפגע תברואתי מסוכן מאוד. הן מלכלכות לכם את הסחורות ויוצרות סכנה גדולה גם לעובדים שלכם וגם ללקוחות אשר בסופו של דבר יקבלו ארגזי סחורות המלוכלכים בלשלשות יונים. ואם המחסן שלכם קשור לתחום המזון אז צו הסגירה בדרך…

שמרו על הסחורה שלכם בעזרת הרחקת יונים

אינכם רוצים לספק ללקוחותיכם סחורה מלוכלכת ובטח ובטח שלא לסכן את בריאות העובדים במחסן. לכן עליכם למצוא פתרון של הרחקת יונים. בהחלט ניתן להרחיק את היונים וזה אפילו לא מסובך. כל מה שעליכם לעשות זה להתקין רשתות להרחקת יונים. הרשתות להרחקת יונים מותקנות על כל הפתחים. הן מאפשרות כניסה של אוויר, אך החורים בהן קטנים מידי עבור היונים והן פשוט אינן מסוגלות להיכנס אליכם לתוך המחסן.

הפיתרון של רשתות נגד יונים הוא פשוט מאוד ולא דורש יותר מדי התעסקות כמו בהדברות אחרות אשר מכילות בדרך כלל חומרים רעילים. אפשר להמשיך לעבוד במחסן גם בזמן העבודה על התקנת הרשתות, בניגוד להדברה שדורשת מכם לפנות את המחסן ליום-יומיים.

עשו זאת באופן מקצועי

ניתן לרכוש רשתות נגד יונים להתקנה עצמית, אך מומלץ לבצע התקנה מקצועית אצל מרחיקי יונים. יש צורך בכיסוי מושלם של כל הפתחים; אם כיסיתם רק 90% מהפתחים בעצם לא עשיתם כלום. התקנה מקצועית תבטיח כיסוי מלא של כל הפתחים. כמו כן קחו בחשבון שמדובר בעבודה בגובה ולכן תעדיפו שאנשים מוסמכים יבצעו זאת. עבודה בגובה יכולה להיות מסוכנת וצריכים עובדים שיעמדו בתקנות הנדרשות לביצוע העבודה. פניה לחברת הדברת יונים או הרחקת יונים דורשת את האישורים המתאימים לעסוק בתחום. עבודה מול מקצוענים ואנשים אשר פועלים על פי החוק אפקטיבית הרבה יותר וגם עבודה מולם תוכל להעניק לכם אחריות על העבודה.

 

מרחבי הרשת:
מטרנה | מטרנה להזמנה | מטרנה – מבצעים | מטרנה – גלובס | מטרנה – השוואת מחירים

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed.