מה חשוב שיהיה לכם בארגז הכלים בבית?

גם אם אתם לא מחשיבים את עצמכם "הנדימנים" וגם אם אתם נמנים על סוג האנשים אשר מזעיקים בעל מקצוע בעבור כל בעיה קטנה שדורשת להחזיק כלי עבודה, עדיין חשוב שתחזיקו בבית ארגז כלי עבודה בסיסי – ויחד עם זאת איכותי. מעבר לכך שאולי יום אחד השכן יזדקק למברג, ויהיה לכם להשאיל לו, תמיד יש בבית עבודות קטנות מהסוג שכן תוכלו לבצע – לדוגמא, לתלות תמונה, או להרכיב צעצוע עץ לילד שקניתם ב"איקאה". בכל מקרה, אם החלטתם שארגז כלים שכזה חשוב עבורכם, כדאי גם להקפיד למלא אותו באותם כלי עבודה הנחשבים לשימושיים והחשובים ביותר – כאלו שקיימים סיכויים גבוהים שתזדקקו להם מסיבות כאלו ואחרות ביום מהימים.

 

ארגז כלי עבודה – פתאום לא דחוף לקרוא לבעל מקצוע

אם תקפידו לבחור את הכלים אשר יהוו חלק מארגז הכלים שלכם בקפידה, מאוד יכול להיות שתמצאו את עצמכם מזמינים בעלי מקצוע בתדירות הרבה יותר נמוכה – מה שיאפשר לכם גם לחסוך כספים. אותו ארגז כלי עבודה, יכול לתת לכם מוטיבציה, לנסות ולהרכיב רהיטים – ולהרגיש גאווה גדולה, במקרה שאתם מצליחים. אז כמובן, שבכדי שתוכלו לבצע את אותן עבודות בצורה הטובה והאיכותית ביותר, חשוב מאוד לבחור בקפידה כל אחד מסוגי הכלים אשר יהוו חלק מאותו תיק, ובמידת הצורך גם להיוועץ באנשי מקצוע אשר יסייעו לכם לבצע את הבחירה הנבונה והמתאימה. אז אם אתם מעוניינים בארגז כלים שכזה, להלן מספר כלי עבודה שלא כדאי להשאיר אותם מחוץ לארגז הכלים:

פטיש

פטיש יכול לשמש אתכם במספר לא מבוטל של מצבים, החל מלדפוק על מסמרים בכדי לתלות תמונות על הקיר, דרך הסרת מסמרים ישנים מהקיר (אם יש לכם את הסוג המתאים), ועד לבניית רהיטים ביתיים (אם אתם בכל זאת נמנים על אותם "הנדימנים"). חשוב לדעת שקיימים סוגים רבים של פטישים, אשר לכל אחד מהם שימושים אחרים, ולכן, חשוב לבחור את הפטיש בהתאם.

מברג

קיימים סוגים שונים של מברגים, כאשר המברגים השימושיים ביותר, הם מברג פיליפס ומברג שטוח. באמצעות מברגים ניתן להבריג ברגים מסוגים שונים – פעולה שאולי תדרשו לבצע במגוון סיטואציות שונות.

פלייר

פלייר הוא כלי עבודה אשר משמש לתפיסה של עצמים מסוגים שונים, כמו גם לשליפה ולכיפוף של עצמים. ישנם סוגים שונים של פליירים, כאשר לארגז עבודה ביתי, בדרך כלל ניתן להסתפק בפלייר בסיסי.

פלס

בין כלי המדידה שאתם יכולים להחזיק בארגז הכלים שלכם, תוכלו למצוא את הפלס. הפלס מכיל לרוב צינורית קטנה שבתוכה נוזל עם בועית אוויר. בעזרת מיקום בועית האוויר במרכז הצינורית, תוכלו לוודא שהמשטח עליו מונח הפלס מאוזן באופן מושלם ביחס לקרקע. אחד השימושים המרכזיים של הפלס הוא קדיחת חורים בקיר לטובת מתקני תלייה לטלויזיה.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.