טיפים באדריכלות והעיצוב הבית

רבים מאיתנו נמצאים לפחות פעם אחת בחייהם בתהליך של בניית בית או לחלופין בוחרים לשפץ את ביתנו… הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בתהליך…

  1. בחירת אדריכל – בשונה ממעצב פנים, לאדריכל יש את הסמכות לאשר תוכניות ולכן כאשר אתם עושים שינויים בקונסטרוקציות או לחלופין בוני בית מאפס, אתם חייבים לבחור אדריכל. השוו בין כמה בעלי מקצוע ועשו אבחנה בין ותק, מקצועיות, מוניטין, מחיר, כימיה וכמובן עמידה בזמנית – אבן היסוד של כל תהליך בנייה או שיפוץ.
  2. בחרו דברים קלאסיים – טרנדים ואופנה הם דבר שמשתנה ויחד עם זאת יש דברים שתמיד יהיו ויישארו באופנה. דברים קלאסיים בין אם מדובר בצבע אותו אנו בוחרים לצביעת ביתנו, הריצוף או הרהיטים הם פריטים שתמיד יישארו עדכניים, יהיו פרקטיים, נעימים לעין ונוחים לשימוש. איך עושים את זה? שואלים את עצמנו שאלה פשוטה – מה הסגנון שהכי מדבר אלינו ועל פיו לבחור פריטים קלאסיים. היזהרו מטרנדים עכשוויים, טכנולוגיות עדכניות, ריצופים מיוחדים ועוד.
  3. התחילו מהריצוף – נכון שזה לא משנה… – מה שבחורה שנראית טוב תשים עליה, זה ייראה מליון דולר. זה ממש ככה גם בבית. ריצוף עושה את הבית שלנו, נותן לו את האמירה העיצובית, האווירה ומכניס אליו אור. ההמלצה הינה ללכת על חומרים טבעיים כמו אבן למשל המזדקנת בצורה הרמונית יחד עם הבית, תמיד נראית טוב והיום גם יש המון חומרים מיוחדים המאפשרים לנו להנות מתהליך ניקוי ותחזוקה קל ופשוט כך שהאבן נשמרת לאורך שנים. גם פרקט מעץ אלון משמש כריצוף קלאסי המתאים כמעט לכל סגנון.
  4. תכנון כל חלל בהתאם לסגנון העיצובי שבחרתם – אם הלכתם על סגנון מודרני, מטבח כפרי לא ממש משתלב ולכן חשוב לשמור על עקביות לאורך כל הדרך.

 

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – סיפור מסע טיפוס הרים אל המטרהורן – ההר המסוכן באירופה.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.