הום סטיילינג כפתרון לשיפוץ

בחייו של כל בעל דירה, מגיע השלב שבו מרגישים שהבית צריך רענון. לרוב התחושה הזו מובילה לרצון לצאת לדרך עם פרוייקט שיפוץ גדול שיהפוך את החדר מקצה אל קצה. אך האם בהכרח חייבים לשפץ? אלא אם מדובר בקירות ומצב בית אקוטי שמחייב שבירה ובנייה מחדש, לעיתים סידור מחדש  והעזרות בסגנונות עיצוב שונים יכולים לעשות את העבודה בצורה יעילה למדי. אחד הפתרונות הוא שימוש בהום סטיילינג.

כמה מילים על הום סטיילינג

אז מה זה הום סטיילינג? בגדול מדובר באמנות הלבשת הבית. אם בשיפוץ או עיצוב פנים עוסקים במבנה והזזת קירות, הרי שפה העניין הוא בדברים הקטנים- צבעים, אקססוריז ואביזרים שיכולים לשנות את האוירה בחדר ואת כלל התחושה שמתקבלת כאשר נכנסים אליו. באצעות הום סטיילינג ניתן ליצור הדגשה של הצדדים הטובים בחלל וליצור הסתרה חכמה של אזורים שרוצים שפחות יבחינו בהם.

איך עושים הום סטיילינג בצורה נכונה?

כמובן, עדיף תמיד להעזר באיש מקצוע אם רוצים להגיע לתוצאות מייטביות. יחד עם זאת, אין מניעה מכך שתנסו להתחיל בתהליך לבד, באמצעות הקפדה על מספר כללים:

  1. זכרו שאין תמיד צורך בכל מה שיש לכם בחדר- LESS IS MORE!- אצל ישראלים רבים, קיימת נטייה לאגור דברים וכך ליצור עומס רב ומיותר בחדר שמשפיע לרעה על נוחות התזוזה בחדר וגם על המראה שלו בכלליות. בשל כך, העצה הראשונה בנושא הזה היא להמנע מלהעמיס ולדחוף פריטים ואקססוריז בכל חלל פנוי. עדיף להתמקד ברהיטים איכותיים או מספר פריטים בודדים, יוקרתיים ומיוחדים שימשכו את תשומת הלב ויתנו מיוחדות לחדר. כמובן, הכל בהתאם לצרכים שלכם ולא רק למה שראיתם במגזין העיצוב ונדלקתם עליו.
  2. אלוהים בפרטים הקטנים- בהום סטיילינג האמרה "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" היא מדוייקת למדי מבחינת גישת המקצוע. לא תמיד חייבים להחליף כורסא או לצבוע בצבע נועז כדי לשנות את האוירה בחדר. לפעמים שטיח מיוחד או וילונות כבדים או קלים שתשימו על החלונות כבר יעשו את מלאכת העיצוב, טוב הרבה יותר משינויים דרסטיים. נוסף על השימוש באביזרים דוגמת אלו, בהום סטיילינג גם שמים דגש נרחב על נושא התאורה. בעוד בבית אחד צבעים נועזים יראו טוב כי הוא בית שהתאורה הטבעית בו אינה חזקה, בבתים אחרים דווקא התאורה חזקה, וצבעים כאלו יראו מעושים ומוגזמים. מסיבה זו, תמיד חשוב גם לתת חשיבות לתאורה בחדר ולמתן או להגביר אותה באמצעי תאורה שונים. אלו יחד עם השימוש באקססוריז שונים יכולים לתת תחושה שונה לחלוטין לחדר.
  3. לפני שאתם מתחילים במלאכת יישום ההום הסטילינג, קחו פרספקטיבה נוספת של מבט על החדר- לעיתים, אנו עיוורים לראות את החסרונות שיש בחלל מסויים משום שאנחנו רגילים אליו וחיים בו. מכיוון שכך, לעיתים רצוי לקחת צילום בנייד או במצלמה של החדר שתרצו לשנות ואז להסתכל עליו שוב בתוכנת עיצוב כלשהי או סתם אפילו על גבי המחשב שלכם בשעות הפנאי. ההסתכלות על החדר דרך צילום תיתן לכם נקודת מבט אובייקטיבית יותר ונכונה יותר באשר למה נחוץ לשנות בחדר או לשפר.

מרחבי הרשת:
מטרנה | מטרנה להזמנה | מטרנה – מבצעים | מטרנה – גלובס | מטרנה – השוואת מחירים

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed.